teachers

 

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: Σπύρος Μέλλιος, Ειρήνη Μίτσελλ

ΘΕΜΑ ΟΜΙΛΟΥ: «Με το περιβάλλον (δεν) παίζουμε»

Παίζουμε όμως παιχνίδια.
Και τα παιχνίδια στον υπολογιστή μας αρέσουν πολύ. Τόσο που καμιά φορά το παρακάνουμε.
Και ο μπαμπάς με τη μαμά γκρινιάζουν.

Τώρα όμως θα δούμε τα παιχνίδια λίγο διαφορετικά.

Θα μάθουμε πώς είναι φτιαγμένα. Θα κατανοήσουμε τις βασικές αρχές της λειτουργίας τους και θα κατασκευάσουμε εμείς τα δικά μας παιχνίδια.
Εντάξει, ακούγεται δύσκολο.
Και είναι.
Όμως όπως ξέρουμε η αρχή είναι το ήμισυ του παντός.
Και το περιβάλλον;
Ξέρουμε για τη ρύπανση του περιβάλλοντος, έχουμε ακούσει για την όξινη βροχή, για την τρύπα του όζοντος, για την καταστροφή των δασών, για την εξαφάνιση σπάνιων ειδών ζώων. Αλλά εμείς παιδιά είμαστε. Μας αφορούν όλα αυτά;
Ας τα αφήσουμε καλύτερα στους μεγάλους.
Είναι όμως έτσι;
Ας το σκεφτούμε λίγο. Καταρχήν όλοι μικροί και μεγάλοι ζούμε στον ίδιο χώρο. Επομένως η ποιότητα της ζωής μας εξαρτάται άμεσα από την ποιότητα του περιβάλλοντος.
Ναι, αλλά εμείς τα παιδιά μπορούμε να κάνουμε κάτι για όλα αυτά;
Πολλά πράγματα, όπως να αλλάξουμε κάποιες από τις καθημερινές μας συνήθειες. Π.χ. να μάθουμε για την ανακύκλωση και να την κάνουμε τρόπο ζωής.
Στο σχολείο μας, συλλέγουμε μπαταρίες και αλουμινένια κουτιά. Συμμετέχουμε ενεργά.
Επίσης, μπορούμε να βάλουμε στις συζητήσεις μας με τους φίλους μας αλλά και τους μεγάλους θέματα σχετικά με το περιβάλλον.
Να μάθουμε από τους άλλους και να μάθουν και εκείνοι από εμάς.
Ναι αλλά τι σχέση έχουν τα παιχνίδια με την προστασία του περιβάλλοντος. Με πρώτη ματιά καμιά. Εκτός κι αν τα παιχνίδια που θα δημιουργήσουμε έχουν σαν θέμα τους το περιβάλλον.
Και επειδή θέλουμε τα παιχνίδια μας να έχουν παγκόσμια απήχηση (μετριοφροσύνη…), θα τα φτιάξουμε σε 2 γλώσσες: ελληνικά και αγγλικά.

Με αυτές τις σκέψεις ξεκινήσαμε τον όμιλο. Μαζευόμαστε κάθε Πέμπτη μετά το σχόλασμα 2 με 3.30μ.μ στο εργαστήριο Πληροφορικής. Με τη βοήθεια των υπευθύνων του ομίλου, της κ. Μίτσελλ και του κ. Μέλλιου, μαθαίνουμε και δημιουργούμε.